NO VIDEO INPUT - płyta główna nie wydaje dzwięków przy błędach

Autor: stradi <damian.sobczak_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 11:48:33 MET DST

Witam serdecznie,

mam problem następującej treści. Mam nowy sprzęt na płycie Asus
P5WDG2-WS z procesorem Core2Duo, zasilacz: Tracer 4Life 400 oraz karte
graficzną MSI NX 7600 GS T2D.

Problem polega na tym, iż po zamontowaniu karty graficznej i
podłączeniu monitora wywala mi cały czas NO VIDEO INPUT, natomiast
kiedy wyjmę kart graficzną i dysk twardy płyta nie "beepa" że
brakuje jej sprzętu. Teraz moja konsternacja - czy karta graficzna
jest uszkodzona czy też płyta główna, a może to moja nieudolność
techniczna sprawia, że nie podłączam tego prawidłowo?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie naprowadzające wskazówki.

Damian