start kompa raz na 1250 raz na 2600 Mhz procesora

Autor: Rafał <rafalopatWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 09:56:38 MET DST

Witam serdecznie,
Od pewnego czasu pojawił sie u mnie na komputerze nastepujący problem.
Komputer startując zmiast podawać informacje w BIOS , że odpala procesor AMD xp
2600 Mhz pokazuje 12,5X100 czyli 1250 MHz. Czasami dalej się odpala czasami nie.
Jeśli juz sie odpali przy tej innej częstotliwości to niestety po odpaleniu win
XP pojawia się blue screen. Komputer potrafi kilka razy odpalić się w taki
sposób zanim prawidłowo pokaże na starcie 2600 i odpali się win XP. Ostatnio za
namową kolegi zmieniłem bateryjke na płycie do Biosu - nie pomogło.
Kolejna rzecz jaka się pjawia to to, że myszka raz działa raz nie i pipa mi że
nie może rozpoznać USB (podobnie jest jak podłączam aparat)

Czy ktoś ma może jakieś rady ?

będę wdzięczny

rafał