Re: USB - USB

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 00:41:21 MET DST

> cos takiego dalo sie zmontowac na specjalnie przygotowanym
> (skrossowanym ?) kablu LPT. Transmisje banalna do ustawienia chocby w
> starym poczciwym NortonCommanderze.

Hoho, stare dzieje, panie... sam mam taki kabel (tyle że na COM-a)
samodzielnie zlutowany. Transfer toto ma tragiczny - modemowy...
LPT w trybach ECP/EPP ma w teorii maksymalnie 3 megabity, jeśli ktoś
faktycznie tyle osiąga to kabel USB przegrywa :P

> W tym przypadku nie trzeba bylo
> miec nawet systemu operacyjnego (poza DOSem z dyskietki) i tym
> bardziej dodatkowych sterownikow

No, zakładając że DOS to "system", a Norton jako że obsługiwał takie łącze,
miał "sterownik"...

--
Azarien