Re: Jak podkręcić Athlona 64 bez podnoszenia częstotliwości DDR2?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 23:51:33 MET DST

Przemolo napisał(a):

> Użytkownik "Luke" <paranid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie - częstotliwość pokazywana przez program testujący.
> Tak więc jeśli chciałbym nadal podkręcać procesor to sugerujesz, aby
> zmniejszyć RAM Clock z 667 na 533MHz?
sie mi przyponialo, ze mozna przeciez ustawic na 400 MHz. sprobuj.
a tu taki link, co prawda plyta asusa, nie wiem czy gigabyte ma podobne
dzielniki, ale zobacz sobie (tabelka) jak pracuja pamieci przy
taktowaniu procesora

  http://tinyurl.com/ubc83

w ogole poczytaj, jest troche napisane jak co sie ustawia. moze sie przyda.