Re: Serwis Fujitsu-Siemens - monitor LCD - porażka

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 22:34:37 MET DST
Message-ID: <ehr64m$2do$1@news.lublin.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Antoni napisał(a):
> Nie przeszkadza to w dalszej pracy, ale automatycznie monitor
> traci na wartości przy dalszej odsprzedaży.
> po 2 latach ten monito nie bedzie warty funta klakow
bo faktycznie tak bedzie, ale sam fakt przyslania czegos
porysowanego/uszkodzonego nie powinien miec miejsca. tak samo nowy
samochod porysowany nie przeszkadza w jezdzeniu, a i tak sie porysuje,
ale psim obowiazkiem producenta czy serwisu jest sprzedac/oddac sprzet w
stanie nienaruszonym.
Received on Thu Oct 26 22:35:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 26 Oct 2006 - 22:51:20 MET DST