Re: Szybkie pytanko, szybka odpowiedz ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 21:09:14 MET DST

"Meelosh" napisał:

> I teraz mam pytanie, o jakiej wielkosci maksymalnie moge podpiac dysk ?

To zależy od obudowy. Ale raczej większego niż 5,1/4 cala nie zmieścisz.

> Chodzi mi taki w przedziale 250 GB, a nawet ciut wiekszy.

To zależy, jaki system chcesz na nim postawić. Jeśli DOS lub małą Windę, to
zobaczą tylko tyle, ile sprzeda BIOS, czyli 127 GiB. Duże (połatane) Windy i
większość Linuchów i tak nie zwraca uwagi na to, ile BIOS widzi, więc
problemów nie powinno być.

JoteR