Re: Jakie głośniki 2.1/5.1 do 250 zł

Autor: Jacenty <jacek.zielinski_at_mactronic.pl.VALIDATE>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 20:45:00 MET DST

> Szukam dobrych głośników, do komputera tak do 250 zł.
> Oglądam czasem DVD/Divx, ale nie upieram się przy 5.1

Nie będę oryginalny i potwierdzę większość opinii poprzednich grupowiczów
jeszcze 3 dni temu sam stałem przed takim wyborem, co prawda z większym
naciskiem na surround dlatego ja skupiłem się na 5.1, moimi faworytami były:
   http://proline.pl/shop.php?prodid=CT+5.1+INSPIRE+P5800
   http://proline.pl/shop.php?prodid=CT+5.1+INSPIRE+T6060
   http://proline.pl/shop.php?prodid=LOG+970114-0914