SPD w modułach pamięci - wersje

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 19:29:55 MET DST

Witam.

Czy ktos jest zaznajomiony w temacie zawartości SPD dla modułów pamięci?

Mam zagwozdkę. Bardzo wybredny laptop widzi moduły które mają zapisany
revision SPD 1.2. Natomiast po włożeniu modułu pamięci która ma wpisany
revision SPD Level 0.2, dostaję komunikat abym wyciągnął niekompatybilne
pamięci.

O ile odczyt, edycja i zapis SPD jest możliwy, to nie mogę znaleźć czym się
różni SPD Revision Level 0.2 od Level 1.2.
Bo coś mi się zdaje że zmiana samego bajtu to nie wszystko.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)
mail to Rot13