Jaki UPS?...

Autor: Dusiołek <dusiolek_at_op.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 18:32:11 MET DST

Witam grupę.

Kompletnie się na tym nie znam, więc przyszedłem
zapytać mądrzejszych od siebie. Który będzie lepszy:
http://1klik.pl/sklep/Zasilacze_awaryjne_UPS/Zasilacz_awaryjny_MUSTEK_PowerMust_800VA_USB/c17/p472797/
czy może:
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=125_190&products_id=3155

A może mogę kupić jakiś inny, lepszy w mniej więcej
takiej cenie jak wyżej wymienione modele?...

Byłbym zapomniał. Podpiąć bym do tego chciał 19''
monitor LCD i PC z procesorem intela 3GHz

Mam nadzieję, że to dobre miejsce do zadania
tego rodzaju pytania. W razie gdyby jednak nie,
wdzięczny będę za przegonienie mnie (ze wskazaniem)
na właściwą grupę.

P.S. Troszkę zależy mi na czasie...

Pozdrawiam...

--