Re: USB - USB

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 17:53:39 MET DST

Hero napisał(a):

> Użytkownik "norman" <norbertkNOSPAM@neostrada.pl> napisał w wiadomości
da sie tak zrobic, specjalny kabel i specjalne sterowniki (me,XP i
wyzej). jeden z kompów "daje dane" a drugi "zgadza sie na odbiór" czyli
cos jak nullmodem ( historia odległa) albo jak przesyłąnie obrazków z
komórki.....
Tak czy siak, siecia tego nazwac nie mozna.
transfer..... katastrofa. szybszy transfer osiągnąłem nagrywając CDRW

> to ja sie podepnę:
> jak połączyć PC z laptopem w celu szybkiego sciągnięcia czegos z laptopa?

szybko to wyjmujac dysk :) A realnie, kablem (skrętka crosowana)
połączyc 2 kompy w siec.
ToMasz

--
Ubuntu to staroafrykańskie słowo oznaczające "Nie potrafię skonfigurować
Debiana" :)