Re: Panorama czy raczej klasyka?

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 14:20:09 MET DST

Ryszard Sosnowski wrote:

> Pomocy; ma być kupiony notebook (praktycznie do wszelkich możliwych
> zastosowań) więc na jaki ekran się decydować i dlaczego. A może to nie jest
> aż takie istotne?

A co jest istotne? Waga? Dlugosc dzialania? Cena?
Ciezko tak wrozyc. Ja ostatnio kupilem panorame (ale zwykle LCD) tylko
dlatego, ze wygladala fajnie, i byla w cenie klasycznej 19-tki. Nie
miala sluzyc do gier, ani do filmow - praca biurowa, za to w miejscu,
gdzie klienci widzą ;)

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji