Re: Club 3D Gf7800GS AGPx8

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 13:23:14 MET DST

Robert napisał(a):
> Witam
> Mam taką kartę, są na niej pamięci Hynix 1,4 ns.
> Moje maksymalne o/c 490/1440, więcej nie puszcza sterownik.
> Jeśli nie musisz, nie zdejmuj radiatora, na pamięciach są silikonowe
> plastry, bardzo trudne do zdobycia jeśli uszkodzisz.

Dzieki wielkie (rozumiem, ze Ty sciagales)? :) ;)U mnie max co puszcza
sterownik to @550/1420 - jak widac egzemplarze miedzy soba tez
delikatnie inna tolerancje na O/C maja. Tka dla pewnosci spytam (nie
wiem czy to wazne czy nie) - masz cooler taki przezroczysty jak w linku
czy ten caly czarny??

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.