Re: Rozmieszczenie pinów USB

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 11:24:32 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ehppct$858$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Znakiem tego w instrukcji jest błąd. Poszukaj na stronach MSI erraty do
tej
> instrukcji lub ściągnij manual do podobnego modelu, może tam rozpiska
będzie
> prawidłowa. Inaczej pozostanie Ci macanie miernikiem - jak już ustalisz
> które piny są Vcc i GND, to kombinacji dla Data- i Data+ będzie już
niewiele

nie chce mi się wierzyć, ale u siebie miałem D-bracketa i ogólnie mówiąc
"czerwone" były po przeciwnych stronach w dwu szeregach a w instrukcji
czyli na płycie - "czerwone" czyli +5V koło siebie. Sprawdziłem w gniazdku
USB czy tam
 czegoś nie pozmieniali, ale nie.
Gdybym podłączył do tego drugiego gniazdka to "zabawka" USB poszła by z
dymkiem
(odciąłem ten drugi).
Do tej pory nie wiem co to było
(płyta MSI 645 MAX)
Może rzeczywiście zły manual, opisali źle piny na płycie????

Artur(m)