Re: Ustawienia BIOS - CPU<->NB HT WIDTH

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 02:41:56 MET DST

Przemolo <przemolo@gazeta.pl> wrote:

> W ustawieniach "overclockerskich" mojej płyty Gigabyte GA-m55plus-s3g
> jest takie ustawienie jak w tytule - można mu nadać parametry 8-8 i
> 16-16 - co to za ustawienie?

            Szerokosc w bitach magistrali Hyper Transport. Pierwszy to pewnie
northbridge-cpu, drugi northbridge-southbridge. Wiekszosc plyt pozwala
zmieniac ta szerokosc niezaleznie, jak widac w Gigabyte jest to polaczone.
IMHO zostaw na 16-16 - to zawsze dwa razy wieksza przepustowosc
najwazniejszej magistrali w systemie, a ustawienie 8 czy 16bit nie ma
praktycznie wplywu na potencjal OC.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl