Re: Intel Core Duo czy Athlon X2 AM2

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 23:33:15 MET DST

Tomasz Maciąg wrote:

> Tylko najtańsze C2D... chłodniejsze, wydajniejsze, kręćliwe. AM2 jest
> jakieś niepewne, ponoć ma być niezadługo AM3 - dziwne nie? Zazwyczaj to
> Intel zmieniał złącza jak popadnie, a tu proszę LGA775 się trzyma
> dzielnie, a AMD coś kombinuje.

Wlasnie tak się zastanawiam nad C2D, choć o tyle niechętnie, że od lat
siedzę ipracują na AMD. Nibynie mam zboczeń typowo - musibyć amd i basta
- a jednak ;)

W kazdym badz razie, to moze coś takiego:
Procesor Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2MB

Jaką do tego płyte i pamiątki?

--
Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji