Re: Jaki Athlon do plyty na KT133a

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 22:33:31 MET DST

On Wed, 25 Oct 2006 16:35:39 +0000 (UTC), "Adam M."
<co.sie.gapisz@w.moj.adres> wrote:

>W artykule news:Xns98678D8046F97mbien@127.0.0.1,
>niejaki(a): Michal Bien z adresu <mbien@uw.edu.pl> napisał(a):
>
><cut>
><cut>
>
>W przypadku tej płyty zależy to jedynie od biosu. Nie wiem jak KOB/Mercury,
>ale z biosem bliźniaczego modelu Schuttle`a lub ECS`a pójdzie na 100%
>
>Więcej informacji dla właściciela płyty w googlach:
>http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&q=k7vza+schuttle+kob

Serdeczne dzieki. Mysle ze nie bede szalal i po prostu wrzuce max
XP2000+ do tego dodatkowe 256 RAM i komp raz ze odzyje, a dwa sprosta
oczekiwaniom uzytkownika, ktore nie sa jakos specjalnie wygorowane.

Pozdrawiam

PS.
Jak juz calosc uzbroje, to sie opowiem co i jak.

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie