Bład ACPI

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 22:01:40 MET DST

Witam.
Najpierw opis sprzetu:
MSI 6321 694D Pro - Via133A
2 x PIII 933Mhz
512MB ram

System winXP Pro

W podglądzie zdarzen cały czas pokazuje mi bład nastepujacej tresci
"AMLI: System BIOS ACPI dokonuje próby odczytu z niedozwolonego adresu portu
We/Wy (0x71), który znajduje się w chronionym zakresie adresów 0x70 - 0x71.
To może prowadzić do niestabilności systemu. Skontaktuj się z dostawcą
systemu w celu uzyskania pomocy technicznej."

Bios płyty najnowszy.

Co moze byc tego przyczyna ze takie cos sie dzieje? Cos mi sie wydaje ze
przez to nieraz komp mi sie resetuje i pojawia sie niebieski ekran STOP