IE 7 zacinanie przy powiększeniu

Autor: B-B <no_at_mail.com>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 20:49:11 MET DST

Witam

Mam pytanie do osób korzystających z IE7 o wydajność funkcji zoom. U mnie na
dość wiekowym Athlonie XP 1700 i Radeonie 9600 w rozdzielczości 1280*1024 po
włączeniu zoom niestety strony nie przewijają się płynnie (szczególnie te
bogate w obrazki i flash) . Ciekawi mnie jak to jest na mocniejszym
sprzęcie, chociaż wydaje mi się ze trochę winna jest słaba optymalizacja, bo
opera ma identyczny sposób powiększania stron i wcale tak nie zacina.

Pozdrawiam
Bartek