Re: Ktora k. graf. lepsza?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 18:39:10 MET DST

Użytkownik "Roger(OS)" napisał
> Juz jestem bliski podjecia decyzji nt. kupna laptopa, lecz zastanawia mnie
> k. graficzna bo
> chcialbym na nim odpalic Age of Empires 3, najczesciej wystepujace karty w
> roznych
> konfiguracjach laptopow to:

> ATi Mobility Radeon X1300 128MB VRAM
> ATI Mobility Radeon X700 128 MB

Tych dwóch kart bym się trzymał jeżeli chodzi o gry. Układ Radeon X1300 jest
duzo nowszy. Pamiętaj jednak, że dobrze by było mieć sporo pamięci w
laptoku, aby 'grabież' na potrzeby grafiki była jak najmniej odczuwalna.
Poczytaj testy notebooków na http://www.mobile.benchmark.pl/ bo tam o ile
pamiętam był opisywany układ X700, nie wiem jak z X1300 (na którego
osobiście bym się zdecydował)

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?