Re: kontroler s-ata....

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 18:12:55 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:ehnfe7$mv5$1@polsl.pl...

> IIRC już któryś raz protestujesz, więc nie mam zamiaru
> odpowiadać ;)

Bo mylisz cos z czyms... i tyle dlatego pytam sie co to jest jesli nie
kontroler...
Pytam juz od dluzszego czasu a Ty odsylasz mnie do jakiejs archaicznej
konstrukcji ktorej juz nie ma...
I o ile w odniesieniu do starego interfejsu miedzy ISA a IDE masz racje
to obecne rozwiazania sa pelnowartosciowymi kontrolerami.
No wiec kazdorazowo kiedy napiszesz ze to nie sa kontrolery bede Cie
prosil o argumenty ...