kontroler do laptopa pcmcia scsi do skanera scsi i czarne paski

Autor: ro <r_at_rob.com>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 17:33:52 MET DST

Witam
Uzywalem wczesniej zwyklego komputera stacjonarnego i karte scsi na pci,do
skanera scsi LINOTYPE OPAL ULTRA i dobrze skanowalo.Kupilem karte kontroler
pcmcia scsi do laptopa adaptec slimSCSI 1460(bez literek) i skanowalem z
laptopem aristo 400s (Pm740,512ram) i rowniez dobrze skanuje.Jestem od
niedawna posiadaczem laptopa toshiba P105(dwurdzeniowy centrino duo,1gbram)
i podlaczylem ta sama karte pcmcia scsi adaptec 1460 i mi zle skanuje
pokazuja sie paski czarne,albo polowe kartki jest czarne ,czasami dobrze
skanuje.Co moze byc nie tak.Toshiba ma zepsute pcmcia czy co moze byc nie
tak czy ta karta zle wspolpracuje z toshiba.Mam pytanie czy inne karty by
dobrze dzialaly?Prosze pomozcie.a moze sterowniki?
pomozcie