Re: pilem piwo przy PC - HELP ! :-/

Autor: Lord_Hunter <lord_hunter_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 09:16:05 MET DST

Mozesz sprobowac polaczyc ta sciezke wloskiem miedzianym z kawalka przewodu
np takim cieniutkim jaki jest w tandetnch
sluchawkach za 3zl ;) opal konce zapalniczka i sproboj przykleic do sciezki
np malym paskiem szarej wszystkolejacej ;)
Nie gwarantuje ze bedzie dzialac ale ja kiedys zarysowalem sciezke na starym
keybordzie i w moim przypadku pomoglo
pozdr