dziwny blad, win xp home pl

Autor: SCHAUer <fshutDELETE_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 00:58:02 MET DST

witam,

System: MS Windows XP Home PL

OPIS PROBLEMU

Kilka dni temu postawiłem system na nowo.
Dzisiaj zaczął mi wyskakiwać dziwny błąd, o następującej treści:

"Uwaga!

Krytyczne luki w oprogramowaniu Windows!

Wykryta 25.10.2006 -- MS-6502
Wykryta 24.10.2006 -- MS-6501

Luka może być zdalnie wykorzystana do przejęcie pełnej kontroli nad
systemem.

Aby się zabezpieczyć przed niebezpieczeństem, konieczna jest aktualizacja
wszyskich zagrożonych aplikacji zainstalowanych na systemie bądź korzystanie
ze specjalnego oprogramowania firm mających certyfikat Microsoft."

koniec cytatu.

błąd wygląda tak:

http://powerizer.pl/toshiba_problem/problem.jpg

Po naciśnięciu "OK" automatycznie otwiera się okno domyślnej przeglądarki z
następującą stroną:
http://www.neospace.pl/iso/partner/__A40F21A4B5115FE65EA10/index.php

Problem wygląda moim zdaniem mocno podejrzanie. Mam aktualną, pełną wercję
Nortona, skanowałem system także MKS-em online. Oba programy niczego nie
wykazują. Ad-Aware także nie znalazł niczego podejrzanego.

Czy ktokolwiek spotkał się z czymś podobnym?

Dzięki za wszelką pomoc.

SCHAUer