Re: prędkość usb 2.0

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 00:28:00 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> USB 2.0 w trybie High-Speed ma przepustowość 480 Mbps.
> TEORETYCZNIE. I na poziomie warstwy fizycznej.

  Praktycznie udało mi się ok 16-18MB/s (cztałem, że Rosjanie mieli nawet
ponad 30MB/s) czyli 16*8/Mb/sek gdy urządzenie zewnętrzne pracowało na
procesorze EZ-USB*** - możliwa zależność od interface w komputerze-
testowałem na różnych kartach PCI/USB ale u mnie najlepiej działa karta PCI
na chipie VIA. (Testowałem karty VIA, NEC i jeszcze jakiś inny wynalazek,
który podarowałem koledze i teraz nie wiem co to było). Mozliwe, że szybciej
działa na interface "zintegrowanym" z płytą główną.
  BTW : zauważyłem, że Windows XP ma problemy z obsługą urządzeń USB o
wysokim transferze danych - informacje z sieci wskazywały na problemy z
niektórymi dyskami ale podobne zauważyłem podczas współpracy z tunerami
DVB-S - 1/2 razy na tydzień zdarzało sie zawieszenie komputera - wystarczyło
z poziomu debugera 2/3 razy użyć "go" aby komputer zaczął działać normalnie

marfi