Re: Plyta msi am2+ram i pytanie o grafike

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 21:08:42 MET DST

Dnia Tue, 24 Oct 2006 20:51:36 +0200, patashnik napisał(a):

> Witam,
> desperacko blagam o pomoc - z pewnych wzgledow musze w ciagu 2 dni zlozyc
> kompa, ktory ma mi sensownie chodzic przez najblizsze pare lat. Od dawna
> wypadlem z rynku sprzetowego i gubie sie w nadmiarze informacji.
>
> Komp skladany pod katem grania i prostych operacji graficznych (corel),
> poza tym default.
>
> TO, do czego udalo mi sie dojsc:
> 1. amd athlon 64 x2 4200 lub 4600, slot am2

Z żalem stwierdzam, że obecnie to tylko Core 2 Duo Intel'a.

> 2. Plyta glowna MSI k9n diamond lub platinium

Nie wypowiem się ale w świetle przesiadki na Intel'a to raczej nie :)

> 3. grafika: Sapphire Radeon X1900 GT lub XT

Z równym żalem sugeruję coś od nVidia. Po prostu tam gdzie są równe to są
równe bądź podobne ale tam gdzie jest silnik Q4/Doom III Ati leży....
Polecam http://xbitlabs.com/articles/video/display/7games-gpus.html

Testy pamięci:
http://xbitlabs.com/articles/memory/display/core2duo-memory-guide_10.html

Pozdrowienia