Has³o na HDD 2,5"

Autor: chefo <chefo_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 20:50:42 MET DST

Witam
Niech kto¶ wyt³umaczy mnie jak to jest. Mam dwa dyski jeden Hitachi a
drugi Toschibê oba po 30GB. Mam dwa notebooki jeden Compaq N610C drugi
Compaq Presario 1500. Wk³adam dyski do tych kompów i wszystko piêknie
³adnie dzia³a. Podpinam dyski do desktopa za pomoc± przej¶ciówki i te¿
wszystko piêknie ³adnie dzia³a. A tu nagle wsadzam je do starego DELLa i
ten pyta mnie o has³o. Wiem ¿e s± has³a na dyskach szczególnie tych 2.5"
ale czemu w dwoch kompach i dzesktopie dzia³a normalnie a w DELLu nie.
Skoro has³o jest zapisane na dysku to chyba nigdzie nie powinien dzia³aæ.

pozdrawiam
Wojtek