Re: Problem z d¼wiêkiem w HP nx6110

Autor: Tem P. <tem_porary_at_nospam.o2.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 20:36:26 MET DST

invader ZiM napisa³(a):
> Nie wiem czy o to chodzi ale u mnie wystepuje podobne zjawisko w momencie
> gubienia sieci wifi.

Z wifi nie korzystam (nie mia³em go w opcji), wiêc to raczej nie to.
Je¶li chodzi o defragmentacjê, to system zg³asza, ¿e nie ma potrzeby jej
robiæ. Tak na marginesie, od dwóch dni muzyka gra bez problemu, ale jak
znam ¿ycie ten znowu wkrótce wyst±pi. No có¿, mo¿e drog± obserwacji
dojdê co i dlaczego. :)

Dziêki za wszystkie odpowiedzi!

Pozdrawiam
Mirek