Re: Nie widzi dodatkowego hdd

Autor: Andrzej <hamsik_at_op.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 19:45:21 MET DST

Andrzej wrote:

> Ok , Ok nie to miałem na myśli . Już w samym biosie gdzie tego
> szukac . Sprawdziłem wszystkie "pozycje" w biosie ale tego dysku nie
> widzę.

Już wszystko działa poprawnie. Dla próby zamieniłem miejsca
podłączenia taśmy od HDD i taśmy CD+dodatkowy hdd wtedy bios
wykrył nowy dysk /oczywiście system nie wystartował / . Potem
powróciłem do ustawień początkowych i już wszystko jest w
porządku . Ale dlaczego tak się stało ; nie wiem.

dziekuję i pozdrawiam
Andrzej