Re: Dwie sprawy.

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 18:52:33 MET DST

Dnia 2006-10-24 18:29:58, encja *norman* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Witam,
>
> Pierwsza sprawa troche dziwna, mianowicie:
> podpiąlem dzis twardziela do kompa 80GB (22GB wolne), chciałem skopiować
> katalog ok 4,2GB, a tu wywala mi ze brak miejsca na dysku, co jest dysk WD.
> Inne katalogi kopiuja sie normalnie. Dziwne, ktos mial tak?

Jaki tam jest system plików ?
Czy te 4,2 GB to dużo małych plików ?

Generalnie chodzi o to, że jeśli na tym dysku masz FAT32, to
prawdopodobnie jesdnostka alokacji ma 32 KB. Zatem jeśli przegrywasz
dużo małych pliczków (np 1 KB), to każdy z nich de facto zajmuje 32 KB.

Gdzie jest swap systemowy ?
Sprawdziłeś ten dysk jakimś scandiskiem ?

> Druga sprawa, aby podłączyc ten dysk muszę odpinac nagrywarke (nie mam kabla
> wolnego od zasilania), czy mozna dokupic jakis rozgałęziacz?

Bez problemów, musisz tylko być przekonany, że zasilacz nie zostanie
przeciążony...

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]