Re: ip4200

Autor: Karol <karolmyszkoSP_at_Mwp.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 16:17:53 MET DST

Marian_xx napisał(a):
> Kupilem ta drukarke i zdjecie, gdzie jest spory kawalek bialego - to
> biale wyszlo troche fioletowe, takie zabarwienie.

Tą, to znaczy jaką? Proszę nie zamieszczać fragmentu pytania w temacie.

A na pewno jest białe (tj. bardzo mocno zbliżone do #ffffff)? A może
jednak nie, tylko masz takie wrażenie na monitorze? Jestem na 90%
przekonany, że tak właśnie jest.

> Co trzeba zrobic? Jakos ustawic? Jak? Gdzie mozna o tym poczytac?

Poprawić zdjęcie w programie graficznym bądź dobrać odpowiednie
ustawienia w sterowniku drukarki.

Pozdrawiam, Karol