prędkość usb 2.0

Autor: Gallangher <kgerus_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 15:10:59 MET DST

witajcie !

czy możecie mi odpowiedzieć (albo odesłać do dokumentacji
technicznej opisujacej potokoł) jakie są mozliwosci standardu USB
2.0
Ja przyznaje opisu kompletnego standardu nie znalazlem :(

pytam bo Vista ma funkcje wykorzystujaca wolna przestrzen na dyskach
USB jako dodatkowej pamieci operacyjnej. Ciekawi mnie predkosc takiego
rozwiazania. W pewnych okolicznosciach (wirtualne maszyny) pamieci
zawsze za malo :)
Co jest waskim gardlem ? Predkosc pamieci czy przepustowosc USB?

Pozdrawiam !