Numer seryjny Compaq

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 14:27:34 MET DST

Wszedłem w posiadanie komputera Compaq :) Chcę go doprowadzić do stanu
używalności po czym dożywać będzie swoich dni wystawiając faktury i
prowadząc księgowość. Mam w związku z tym pytanie. Jak odnaleźć nazwę
modelu (napisane jest tylko na obudowie że to Prosignia series 300)
znając numer seryjny? Kiedyś, kiedy Compaq był jeszcze Compaqiem, na
stronce mieli fajną wyszukiwarkę przy pomocy której można było odnaleźć
tego typu informacje. Niestety teraz albo jej (wyszukiwarki) nie ma,
albo nie potrafię jej odnaleźć. Jak poradzić sobie z tym problemem?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls