Club 3D Gf7800GS AGPx8

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 13:41:35 MET DST

Mam taka karte graficzna:
http://www.allegro.pl/item134124410_club3d_geforce_7800gs_256ddr3_256bit_agp_tv_dvi.html#photo
interesuje mnie jak moge sprawdzic czas dostepu zainstalowanej pamieci?
W rankingach na stronie Chip.pl widze, ze karty tej serii wypozazone sa
w pamieci o czasie dostepu 1,6 lub 1,4 ns. Chcialbym sie dowiedziec jak
jest u mnie (niestety na stronie producenta nie ma informacji na ten
temat). Macie jakies pomysly - tudzieszjakis soft do weryfikacji
parametrow karty??

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.