Notebooki - wytrzymałosć

Autor: VoytaS <mazziUSUN_at_TO.plusnet.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 11:04:12 MET DST

Witam
Mam pewne nietypowe (może trochę głupie) pytanie dotyczące komputerów
przenośnych. Czy trzymanie notebooka na kolanach może wpłynąć niekorzystnie
na jest działanie czy też awaryjnosć? Chodzi mi o sytuację kiedy notebook
pracuje pod pewnym kątem? Słyszałem że dla dysku twardego taka praca jest
najgroźniejsza. Poza tym jak wygląda sprawa termiczna? Czy komputer nie
przegrzeje się od czegoś takiego?

Pozdrawiam