Re: Pomóżcie mi rozbudować kompa... Co mogę dokupić do tej płyty, żeby lepiej śmigał?

Autor: Paweł <paweł191_at_nospam.wp.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 09:59:55 MET DST

> ok. 100zł

Nie ma raczej sensu modernizować tego kompa. To chyba jeszcze jest AT?
Ja bym na Twoim miejscu sprzedał go - wpadnie kilkadziesiąt zł.
Skoro masz 100zł to napewno nic nowego się nie kupi. Raczej też nic
szybkiego ale może np coś takiego:

http://www.allegro.pl/item134078652__fujitsu_siemens_piii733_128_10_poznan_.html

Jak swój sprzedasz - tak jak pisali przespiścy na jakiś serwerek czy coś -
to niewiele dołożysz i masz całkiem dobrego proca.
Nie będzie to wspaniała maszyna ale można u tego samego sprzedawcy dokupić
128 ramu za 27zł i już masz P3-733,256mb ramu,10gb dysk,sieciówkę,muzykę -
właściwie wszystko. Jedyne co to musiałbyś się dowiedzieć czy ta płyta ma
AGP - wtedy można sobie wrzucić z czasem jakąś kartę (np GF3ti), którą się
kupi za grosze a wydajność ma całkiem niezłą.