Re: pióro świetlne.

Autor: Uncle Pete <pkozar_wytnijto_at_wytnijto_acn.waw.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 09:21:57 MET DST

> Tablet nie pokaże Ci pozycji pióra, jeśli nie będzie się ono stykało z
> tabletem. Przynajmniej ja o takich nie słyszałem.

Wacomy jak najbardziej pokazują (wtedy po ekranie lata kursor - tak jak
w przypadku myszki z nienaciśniętym lewym przyciskiem) - dotykanie
tableta jest potrzebne po to, aby narysować linię. Sądzę, że większość
innych tabletów zachowuje się tak samo (najwyżej trzeba ustawić coś w
opcjach).

Pozdrawiam,

Piotr