Re: Celeron czy Athlon??

Autor: Mr Rek <mrrek_nospam_at_op.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 08:50:40 MET DST

Użytkownik "browar" <dsopel@onet.peel> napisał w wiadomości
news:xn0esuga32jsjt000@news.tpi.pl...
> Mr Rek wypocil(a):
>
> [cytat]
>
> Co znaczy twardy restart? <ciach>

To znaczy:
W czasie pracy na chwilę (poniżej 1 sekundy...) zostaje zamrożony ekran (np.
ruszam myszą a kursor zostaje na ten ułamek w miejscu)

Po tym ekran robi się czarny i zaczyna się procedura uruchamiania komputera
(z POSTem itp) jak przy świeżo włączonym zasilaniu... Nie ma "niebieskiego
ekranu z krzaczkami" ani info co może taki objaw powodować. :(
...zasilanie wyeliminowałem - w pierwszym kompie wymieniłem zasilacz na
Tagana 420W po czym wymieniłem całego kompa. To nie może być przypadek: ten
sam objaw na 2 kompach z 3 zasilaczami. To musi być jakiś sterownik lub
któraś aplikacja u mnie, ale z racji na przebieg restartu (bez "niebieskiego
ekranu" ze zrzutem) nawet nie ma jak zdjagnozować co to za świństwo!

Pozdrawiam

Mr Rek