Re: Celeron czy Athlon??

Autor: Mr Rek <mrrek_nospam_at_op.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 07:45:47 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@_kaczory do obory_interia.pl> napisał w
wiadomości news:ehjoml$a6d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ja bym stawiał na ramy albo asusa (do którego mam poprostu pecha jak
> niektórzy to sobie tłumaczą).
> niesamowicie pechową konstrukcją byłby AMD + płyta nvidia + grafa ATI , to
> się dopiero pierdoli

Tu jest gForce 6500 w poprzednim był gForce 4200 - czyli grafika pod
producenta chipsetu płyty.
Ja jednak na Asusa bym nie stawiał, bo jak pisałem - od miesiąca biję się z
problemem i to już drugi komputer - pierwszy był na MSI. ...zwieszał się
"nieco" częściej.
Nic to - trzeba się przeprosić z Intelem i stwierdzić, że na AMD jestem za
głupi. :( To dla "wyżej wtajemniczonych".