Re: laptop nowy czy uzywany (3000 pln)

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 02:19:54 MET DST

Dnia 2006-10-23 21:38:12, encja *JFK* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Nowa bateria jest do wszystkich czy tylko jak to gdzies napisza? bo tak na
> samym wierzchu nic o baterii do ibm nie bylo.

Zawsze, jak kupowałem, to dawali w standardzie regenerowaną baterię. I
np. taki DELL CPx chodził sobie na niej 4 godziny przy normalnej pracy.
A IBM T23 - ponad 2 godziny.

Zdaje się, że na życzenie dają nowe, za dodatkową opłatą - rzecz jasna.
Najlepiej zadzowoń.

> A tak przy okazji to czy nie ma jeszce na rynku wtornym nagrywarek dvd dla
> ibm

Nie interesowałem się...

Ale byłbym ostrożny z używaną nagrywarką DVD do notebooka. Nikt bez
powodu się takiego sprzętu nie pozbywa.

Zawsze można kupić nówkę SLIM na USB.

--
pozdro...