Re: [LCD] NEC 1970NX - warto?

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 22:49:24 MET DST

W artykule news:ehim3d$gc9$1@news.interia.pl,
niejaki(a): Gupik z adresu <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> myśląc godzinę
napisał(a):

> jak przez internet, to masz 10 dni na zwrot bez podania przyczyn [
> płacić tylko za przesyłkę ] tylko nie wiem czy taki monitor można
> rozpakować i podłączyć do kompa.

można tylko nie może nosić żadnych śladów używania ( rysy, ślady palców
itd....)
i musi być zapakowany więcej niż idealnie w nie zniszczonym opakowaniu....

co do monitora.....
moim zdaniem lipa jeżeli chodzi o gry (chyba że preferujesz platformówki)
do zastosowań biurowych i obróbki foto jest idealny bo nic nie przewyższa
S-IPS w głębi czerni i wyświetlaniu kolorków

tu jest test - http://tinyurl.com/y5ngkv