usb hub w laptopie

Autor: Nick <nicky_at_antyspam.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 21:50:44 MET DST

Witam,
Zakupiłem na allegro jeden z tańszych usb hubów. Na stacjonarnym działa bez
problemu, ale niestety laptop wogóle go nie wykrywa- podłączałem do każdego
portu osobno, próbowałem różne urządzenia i nic. Na jednym i drugim
komputerze jest Win XP pro +SP2. Jak go zainstalowac na notebooku?

P.S Jeszcze jedno, nie działa mi alt+c, nie mogę zrobic "ci". Jak to
ustawic? Przedtem był to skrót do konfiguracji karty graficznej
(defaultowo), wyłączyłem go ale nadal nie mogę zrobic "ci" :)

Pozdrawiam,
Nick