Re: Dobra kamerka internetowa. Ja mam dobrą kamerkę netową

Autor: leon a. <nickocisko_at_poczta.onet.com.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 20:22:14 MET DST

Użytkownik "|3eR|<0" <.@.> napisał w wiadomości
news:ehh1bh$2jq$1@inews.gazeta.pl...
> Ostatnio mialem okaze wpasc w g....
> Zakupilem kamere, najdrozsza na allegro 99 zł. jak sie okazuje co
> najdrozsze nie jest najlepsze.
> Kamerka ta podobno ma 1.3 mpix i 30 fps. Po instalacji mam max 640x480 i 1
> fps. Jakims cudem poprzednio zainstalowalem to cos na jakims innym
> sterowniku i osiagalem max 7 fps.
> Doszedlem do wniosku, ze te kamereczki internotowe to po prosty zwykle
> badziewia bez wyjatku.
>
> Pytanie: znacie jakies kamery ktore doja naprawde dobry obraz 30 fps bez
> wzgledu na natezenie swiatla itd ?.
>
> Dzieki.

Ja mam fajną internetową kamerkę: jest to panasonic nv-gs35 bodaj, i jest to
zwykła kamera cyfrowa na kasetki minidv. Na onecie mi chodzi, być może
pójdzie na icq, być może pójdzie na skype bądź gu gu. Na Onecie sprawdzone.
I prawdopodobnie nada 30 fps ale w sporym rozmiarze ( z pół PAL-a). A
jakie FAJNE FILMY SIĘ KRĘCI! ;) Polecam zatem takie rozwiązanie. Nie
kupować kamerki netowej za 500 ale kam. cyfrową z usb 2.0 (mi się zgrywają
filmy do kompa przez usb, zdjęcia z kamerki)