prosciutki miernik temperatury cpu - notebook

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 20:09:51 MET DST

Witam,

szukam bardzo prostego programu (darmowy, ew tani), co podalby mi
temperature procesora w notebooku toshiba satellite pro.
wiem, sa programy, np fantastyczny Notebook Hardware Control, ale wg mnie
jest to potwor, a ja chce jakies male cudo.
no i zeby nie mial takze opcji zarzadzania energia, bo to juz mi daje
toshiba :)

dzieki