Re: usuniecie danych z uszkodzonego pendriva..

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 14:04:33 MET DST

rageofhonor wrote:
> Jaki to system operacyjny?
> Jeżeli to Win 98 to mogą powstawać probemy z identyfikacją urządzeń USB
> nawet jeżeli wcześniej funkcjonowały poprawnie. Są osoby które nadal
> mają ten system zainstalowany dlatego się pytam.

Heh, no wiem, wiem, dzieki za zainteresowanie, ale pendrive chodzil pod
co najmniej piecioma roznymi kompami z roznymi systemami, od Win200
poprzez WinXP Pro i Linuxa (z jajkiem 2.6.x) a skonczywszy na MACOSX ...
jak byl sprawny to dzialal, jak przestal byc sprawny to przestal dzialac
na wszystkich, tak wiec na 100% to nie to:)

> A gniazdo USB działa poprawnie?

Tak - myszki i inne urzadzenia oraz inne pendrivy dzialaja poprawnie.

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus