Dysk ATA i plyta glowna GA-7N400-L

Autor: morfi <dubh_at_[tegoniema>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 13:03:19 MET DST

witam.
Mam problem zainstalowaniem systemu na swoim komputerze. Wymienilem dysk na
nowy 150GB WD który jest pod ATA2. Moja plyta głównanie posiada ATA2 więc na
zworce ustawiłem aby był obsługiwany przez ATA. Nastpenie w bios dokonałem
konfiguracji czyli to co zrobiłem to:
1.włączyłem -Onboard H/W Serial ATA
2.ustawiłem na BASE - Serial ATA Function
3.włączyłem - Onboard H/W RAID
4.ustawiłem na ATA- Giga H/W RAID
Następnie zapisuje ustawienia komputer uruchamia się ponownie napoczatku
jest wykrywanie IDE wykrywa mi CD-ROM, nastepnie jest (nie wiem bo pierwsyz
raz widze BIOS chyba od ATA) wykrywa mi muj dysk wypisuje ze jest 150GB,
pocyzm stara sie wykryć urządzenia IDE ale od 1 do 4 wypisuje że niema
urządzeń. Później zaczyna się system (windows XP profesional) botować z
płyty włożonej do CD-ROM dochodzi do niebieskiego ekranu właściwie tego
gdzie powinna zacząć sie instalacja naciskam ENTER ale wywala komunikat że
nie zostało wykryte żadne urządzenie masowe czy dysk na którym można by
zainstalować system. Ktoś może pomógł by w dokonaniu instalacji?
Płyta główna to GA-7N-400-L

Pozdrawiam

--
||  Jakub   ||