Monitor sie nie włącza, co jest ?

Autor: <amstaff_25_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 10:47:58 MET DST

Witam
Wczoraj koło godz.14:00 moj monitor wypowiedział mi umowę o pracę i przestał
sie włączać. Po włączeniu monitor jest cały czas w stanie czuwania, nie słychać
żadnych podejrzanych pisków czy innych dźwięków ze strony płyty głównej, karty
graficznej lub zasilacza. Dodam ze zdarzała sie to juz wielokrotnie wcześniej,
tzn. po uruchomieniu monitor cały czas w stanie czuwania,dioda dysku twardego
cały czas sie swiecila, włączałem reset i komp startował normalnie. Wczoraj w
czasie gry w Codename Panzers nagle gwałtownie monitor sie wyłączył i tak juz
zostało.Czy moze to problem z karta graficzną? Poprosze o jakies porady co to
moze być.