Re: Rozkladanie obciazenia w X2

Autor: browar <dsopel_at_onet.peel>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 10:09:11 MET DST

MadMan wypocil(a):

> Jeśli patrzysz na Windowsowy "Menedżer zadań", to on właśnie tak
> pokazuje i IMO się myli - pracuje jeden rdzeń na 100%, drugi prawie
> nic nie robi.
> BTW VirtualDub nie wykorzystuje 2 rdzeni/procesorów? IMO powinien...

Nie sadze zeby sie mylil.Dlaczego ma sie mylic? Zreszta Manager z
Sysinternala to samo pokazuje.Nie wiem czy Virtual wykorzystuje 2
rdzenie.Z tego co wyszukalem to wersja 1.7 ma wykorzystywac
wielowatkowosc a poki co najwyzsza dostepna to 1.6.16 chyba.
Byc moze cos skopala ta latka z AMD niby polepszajaca rozlozenie
obciazenia.Nie wiedziec czemu ja zainstalowalem