Re: Instalacja WIN 98 na starym komputerze.

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 09:57:55 MET DST

> Ze zbyt małą ilością nie zainstaluje po prostu. No ale są głosy że 16 MB
> wystarczy, nie będę się z tym kłócił.

Wczoraj zainstalowałem więc już kończę wątek.
Dołożyłem jeszcze dwie kości po 8 MB, tak że w sumie jest na tym starym
kompie 32 MB. System szybko się ładuje i chodzi wszystko bezproblemowo.
Ten komputer ma służyć komuś do nauki pisania w Wordzie i liczenia w
Excelu.
W zupełności się do tego nadaje.
Dysk 1.5 GB nie pozwala na żadne szaleństwa.

Dzięki jeszcze raz za wszystkie rady

pozdrawiam
Roman