Problem ze Skype'em

Autor: dziejek <dziejek7_WYWALIC_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 08:50:54 MET DST

Witam,

u kolegi jest taki problem, z którym nie umiem sobie poradzić:
Po nawiązaniu połączenia audio/video po kilku sekundach (ok. 15) nastepuje
przerwanie połączenia i komunikat ("Problem ze sprzętem nagrywającym"). To
samo jest w trakcie przeprowadzaniu testu połaczenia.
Pomyślałem, że to może karta dźwiękowa (zintegrowana CMI8738). Wymieniłem na
kartę z mojego kompa, która działa bez problemów u mnie (jakiś
SoundBlaster - dokładnie nie pamiętam) - wyłączając wczesniej oczywiście
kartę zintegrowaną w BIOS'ie.
I to samo.... :-((

Wersja Skyp'a najnowsza. 2.5.0.146
WinXP Prof SP2 PL
Płyta ECS P6BAT-AP Ver. 5.6
160 RAM
Karta sieciowa ISA

Już nie wiem gdzie mam szukać problemu...

dziejek