Re: Kamerki internetowe wielki niewypal...

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 00:36:48 MET DST

Najlepsze jest to ze dostarczone mi oporgramowanie, nie ma mozliwosci
ingerencji w kamere. Programy te tylko nagrywaja filmy i zrobia zdjecia. Do
tego sa strasznie stare i zle.
Tylko w skype moge co nie co zmieniac...niestety nigdzie nie widze zadnej
opcji od fps.
Kamera po prostu jak osiol instaluje sie inaczej niz kiedys pod innym
sterownikiem.
Sciagnolem specjalnie sterowniki z oficjalnej strony, ale kamera w ogole nie
rozpoznaje tych sterwonikow
.

Mecze sie z tym od 18 do teraz. !! :(

It has removed 4 spam emails to date.